
Online: Celá ČR a svět
#jakbudovatlovebrand Zobrazit program
Vaše značka je to, co si o vás zákazníci říkají, když u toho nejste.
Jak docílit toho, aby vás zaměstnanci i zákazníci měli rádi?
Lovebrand dovnitř i ven = Lovebrand pro zaměstnance i zákazníky.
Co stojí za úspěchem společnosti, kterým se to podařilo? Přijďte si poslechnout příběhy a případové studie úspěšných značek a firem z českého trhu na 3. ročník konference Jak budovat lovebrand.
Pozvali jsme sedm řečníků z odlišných prostředí, kteří vám odpoví na otázky:
Jak pomáhat zaměstnancům vidět smysl jejich práce? Jak vytvářet firemní kulturu, kde lidé pracují s nadšením? Jak zlepšit design služby tak, aby pro zákazníky byla přitažlivá? Jak vytvářet u zákazníků wow momenty a být tak v jejich očích jedineční? Jak využít krizi jako příležitost a stát se lovebrandem?
Cena: 1890 Kč včetně DPH
zakladatelka projektu Lepší služby, díky kterému pomáhá zlepšovat zákaznický zážitek českých firem, dříve šéfka logistiky pro Rohlík.cz a provozní ředitelka Dámejídlo.cz
Anna Šenk má díky svému působení ve startupových projektech (např. Dámejídlo.cz, Rohlík.cz) bohaté zkušenosti s budováním a zaváděním nových provozních systémů, řídicích mechanismů, optimalizací procesů, aplikací a vytváření prozákaznického prostředí. Baví ji, když může pracovat s lidmi, rozvíjet je i sebe a vidět, že společná snaha má smysl. Firmám poskytuje konzultace v oblastech zlepšování služeb a zákaznické péče jako konzultant GrowJOB Institute Petra Ludwiga. Díky své kariérní cestě od telefonistky až po provozní ředitelku, která řídí stovky podřízených nasbírala velmi cenné zkušenosti. Nyní se aktivně věnuje projektu Lepší služby a již přes rok pracuje v Alza.cz jako manažerka AlzaExpres.
herec, autor projektu scénického čtení Listování a Gastromapy Lukáše Hejlíka
Lukáš Hejlík je český divadelní a filmový herec a autor projektu scénického čtení Listování, se kterým už 18 let objíždí Česko. Na své cestování po Česku navázal i svůj další projekt - Gastromapu Lukáše Hejlíka. Gastromapa sbírá tipy na kvalitní hospody z Čech. Vydal knihu Gastromapa 365, která nabízí kromě tipů na jídlo také tipy na výlety nebo nečekaná místa.
zakladatelka a generální ředitel rodinné firmy SIKO KOUPELNY A KUCHYNĚ, jedné z nejúspěšnější firmy v Čechách
Jaroslava Valová je zakladatelkou rodinné firmy SIKO KOUPELNY A KUCHYNĚ a také patří k nejvlivnějším ženám byznysu v ČR. Tomáš Vala je generální ředitel a syn Jaroslavy Valové. SIKO KOUPELNY A KUCHYNĚ je podnik s čtyřmiliardovým obratem a 53 kamennými obchody po celé ČR a SR. Nově nabízejí své produkty online, kde je navštěvuje 30 tisíc lidí denně.
lihovarník, absintový evangelista a ginový hybatel
Průkopník rukodělného lihovarnictví v Česku, který společně se svojí rodinou navrátil vážnost celému odvětví alkoholických nápojů. Jeho absinty a giny se staly předmětem sběratelské vášně po celém světě a jen díky němu si dnes v hospodě objednáte slivovici aniž byste se styděli.
konzultant se specializací na téma smysl v práce a firemní kultura, HR manažer GrowJOB Institute, je producentem dokumentu o extrémním vytrvalostním závodě Beskydská sedmička
Lukáš se připojil do GrowJOBu v roce 2008. Jeho klíčovým zájmem je vytváření organizací, do kterých se lidé rádi vracejí a panuje v nich sounáležitost a smysl v práci. Působí primárně jako konzultant a lektor oblastí firemní vize a kultury. Od roku 2016 se věnuje tématu Design firemní kultury a Humanizace práce. Kromě lektorování se v GrowJOBu stará o podporu a rozvoj týmu konzultantů.
tvůrce pořadu Honest guide, který má na YouTube přes 850 000 odběratelů, časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30
Již od mala si přál moderovat v televizi počasí. Jeho specialitou je ale odhalování podvodníků a jejich triků. Je častým terčem útoků ze strany nepoctivých taxikářů, směnárníků nebo falešných mnichů. Byl členem týmu Seznam Zprávy. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30. V roce 2017 získal cenu Osobnost roku v rámci cen Křišťálová Lupa. Za rok 2018 získal za odvážnou investigativní žurnalistiku a odhalování tzv. šmejdů ocenění Novinářská křepelka v rámci Ceny K. H. Borovského.
ředitel technologických inovací ve společnosti LEGO Group, spoluzakladatel sítě RedButton a udržitelného online tržiště earthnest
Luboš si prošel od výrobní operativy, přes manažerské pozice až po vedení globálních projektů. Nyní se ve společnosti LEGO věnuje vývoji technologií, které budou vyrábět hračky pro příští generace dětí a dospělých. Spoluutváří síť RedButton, jejímž posláním je zlepšovat prostředí v českých a slovenských firmách. Projektem earthnest umožňuje to, aby lidé nakupováním podporovali cíle udržitelného rozvoje OSN. Ve svých aktivitách mění organizace na organismy, zaměstnance na podnikatele a hierarchie na komunity. Propojuje tak na první pohled daleké světy virtuální reality, robotiky, 3D tisku či digitalizace s lidským, udržitelným a hravým přístupem k práci.
Registrace
Cenné know-how
Nejaktuálnější studie a nástroje z oblasti budování brandu, a to jak směrem k zákazníkům, tak i zaměstnancům.
Záznam přednášek
Záznam přednášek ve Full HD kvalitě včetně prezentací, abyste se k tématům mohli kdykoliv vrátit nebo si je pustit živě odkudkoliv.
Pohodlí
Nemusíte nikam cestovat a přesouvat se. Konferenci si pustíte z počítače nebo telefonu odkudkoliv. A k občerstvení můžete využít pozorností od našich partnerů.
Komunita
Konference není jen o obsahu, ale i o hodnotových lidech, se kterými se můžete propojit online přes aplikaci ke konferenci.
Kde se konference koná
ONLINE
Kontakt pro účastníky & partnery
Aneta Martinek
720 679 276
aneta.martinek@growjob.com
Organizátor konference
GrowJOB s.r.o.
IČ: 28310888, DIČ: CZ28310888
www.growjob.com