
Další ročník už 19.6., brzy zveřejníme více informací
LOVEbrand dovnitř i ven. Úspěchem firmy je nejen mít skvělý zákaznický servis a dobrý vztah s klienty, ale také se zaměstnanci. Jak na to? Přijďte si poslechnout příběhy a case studies úspěšných značek a firem z českého trhu.
“Zákazníci nejsou na prvním místě. Zaměstnanci jsou na prvním místě. Když se nejdříve postaráte dobře o své zaměstnance, ti se postarají o vaše zákazníky.”
- Richard Branson
Konference bude rozdělena do 2 tématických bloků:
Zbývá 8 míst
Když se před 7 lety bavil s majiteli firem o důležitosti smyslu v práci a firemní kultury, tak to někteří řadili do šuplíku “sluničkové”. Ve své úvodní přednášce shrne PROČ nepodcenit budování Lovebrandu uvnitř.
Ve své přednášce se podělí o know-how z oblasti HR Marketingu. Své zkušenosti představí na případové studii společnosti Marks & Spencer, kterou provázeli od definice značky zaměstnavatele ke kariérnímu webu a vším mezi tím.
Ukáže vám, jak lze na hodnotách jako je lidskost, férovost a srdečnost vybudovat firmu, která je dnes turistickým cílem, kde se lidé cítí skvěle a kam jezdí ročně desítky tisíc lidí na exkurze?
Respekt, pokora, pospolitost a nadšení to je jen pár slov ze slovníčku IKEA. Přijďte si poslechnout Elišku a Láďu, kteří se s vámi rádi podělí o to jaké to je pracovat v IKEA.
Jeho přednáška na téma I z průšvihu může být úspěch prozradí, jak se staví v Airbank k řešení reklamací a jak se k nim stavěli v minulosti. Asi už tušíte, že to nebyla jednoduchá cesta, na které se rozhodli mnoho věcí změnit.
Jak se české firmě podaří být nejlépe hodnocená aplikace na objednávání taxi na světě?
Jak přistupují v knihkupectví Martinus.cz ke komunikaci se zákazníkem tak, aby si na konci řekl: "WOW". Co to znamená na zákaznickém servisu a co to znamená v marketingu?
A na závěr se trochu zasmějeme :)
pracovala pro firmy jako je Dámejídlo.cz nebo Rohlík.cz, založila projekt Lepší služby
Anna Šenk má díky svému působení ve startupových projektech (např. Dámejídlo.cz, Rohlík.cz) bohaté zkušenosti s budováním a zaváděním nových provozních systémů, řídicích mechanismů, optimalizací procesů, aplikací a vytváření prozákaznického prostředí. Baví ji, když může pracovat s lidmi, rozvíjet je i sebe a vidět, že společná snaha má smysl. Firmám poskytuje konzultace v oblastech zlepšování služeb a zákaznické péče jako konzultant GrowJOB Institute Petra Ludwiga. Díky své kariérní cestě od telefonistky až po provozní ředitelku, která řídí stovky podřízených nasbírala velmi cenné zkušenosti. Nyní se aktivně věnuje projektu Lepší služby.
spoluzakladatel a ředitel Liftago, kreativní vítěz ze světového festivalu Cannes Lions
Ondřej Krátký, 34 let - Vystudoval VŠE v Praze, ve 28 letech vyhrál zlato v největší světové soutěži pro mladé kreativce na festivalu Cannes Lions a po 5 letech zaměstnání opustil kariéru, aby pomohl společníkům Juraju Atlasovi a Martinu Hausenblasovi založit Liftago a postupně se stát jeho ředitelem. Liftago je lokální, přesto nejlépe hodnocená aplikace na objednávání taxi na světě. Má za cíl dlouhodobě zlepšovat mobilitu ve městech a poskytnout alternativu k vlastním autům.
marketingová manažerka internetového knihkupectví Martinus.cz
Zuzana má díky své cestě Martinusem od knihkupkyně až po marketingovou manažerku bohaté zkušenosti se šířením knižního lovebrandu jak mezi zákazníky, tak i v rámci firmy. Po několika letech působení v marketingovém oddělení slovenského Martinusu převzala marketingové otěže v Martinus.cz a bdí nad všemi kampaněmi, soutěžemi a sociálními sítěmi.
senior konzultant GrowJOB Institute, specializuje se na témata firemní kultury, leadershipu a prodeje 2.0
Přes 8 let spolupracuje s GrowJOB Institute, kde se podílel na rozvoji pobočky v Praze a byl u startu projektu Konec Prokrastinace. Ve své práci se zaměřuje na témata komunikace, leadershipu a firemní kultury. Podílel se na projektech ve firmách jako Adventura, CPI Asset Managemet, Setos, Lundegaard. Přes 2 roky působí jako interim manažer v reklamní agentuře Attack Promotion, kde se externě věnuje HR a rozvoji lidí.
v LMC, které vyvíjí Jobs.cz, Prace.cz, Práce za rohem a další, pomáhají klientům s Employer Brandingem a HR marketingem
Anna Knotková: 10 let působila v HR mezinárodních společností. Oblastí HR komunikace a marketingu se zabývá od roku 2010, kdy pracovala v T‑Mobilu Czech Republic a České spořitelně. Tam kromě HR marketingu vedla také tým vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. V LMC pracuje od roku 2014 a od roku 2016 na pozici Head of HR Architects.
Petr Liko: Za 18 let prošel téměř všemi oblasti marketingu. Již 9 let pomáhá klientům LMC s Employer Brandingem a HR marketingem: Vede workshopy, navrhuje strategie, definuje značky a řídí jejich budování. Stál u zrodu kariérních webů pro ČEZ, Letiště Praha, Marks & Spencer, ADP a dalších.
spolumajitel a ředitel společnosti SONNENTOR
Josef je spolumajitelem a ředitelem společnosti SONNENTOR, která je dnes významným zpracovatelem bylin, čajů a koření z ekologického zemědělství. V SONNENTORu najdete spoustu inspirace z trvalé udržitelnosti i společenské odpovědnosti. Pokud navštívíte jejich turistický projekt Bylinkový ráj SONNENTOR v Čejkovicích na jižní Moravě, určitě na Vás dýchne jejich originální firemní kultura. Se svými spolupracovníky vybrali firemní motto: TADY ROSTE RADOST, chtějí tím vyjádřit, že to tak cítí, že jejich posláním je v dnešní době přinášet lidem nadšení z bylin, čajů a koření a ze života vůbec.
to nejlepší nakonec - stand up vystoupení
Pichlavá pražská růže s moravskými kořeny, vydařený kříženec Krymské s cimbálem. Má široké srdce Lucie Bílé, temperament Věry Bílé a kartičku klubu Billa. Bílé pečivo nahrazuje bílým vínem.
Talent Manager pro IKEA Retail Česká republika, Maďarsko a Slovensko
Recruitment Manager pro IKEA Retail Česká republika, Maďarsko a Slovensko
Společně mají ve své domovské firmě za sebou více jak 35 let zkušeností z oblasti HR – každý z nich nasbíral bohaté zkušenosti každodenní praxí v různých oblastech HR. Každý z nich žije v jiném městě, ale jsou součástí jednoho týmu a sdílejí společnou vášeň pro rozvoj značky IKEA jako zaměstnavatele. Oba už dávno vědí, že firma, pro kterou pracují, je love brand. Každý má zkušenosti z trošku jiné oblasti HR. Láďa z pozice Recruitment Managera pro ČR, SR a Maďarsko, Eliška pak z pohledu Talent Managera pro stejný region.
ředitel divize Péče o klienta v Air Bank
Robert sbíral zkušenosti v České spořitelně, Home Creditu a nebo American Express. Celou svou kariéru se specializuje na design produktu a řízení vztahů se zákazníky.
Hodnotné informace
Případové studie, praktické nástroje a inspirace od osobností napříč obory
Záznam přednášek
Záznam přednášek ve Full HD kvalitě včetně prezentací
Občerstvení
Kvalitní výběrová káva a skvělé jídlo po celou dobu konference
Networking
komunita stejně smýšlejících účastníků z oboru
Kde se konference koná
Kontakt pro účastníky a partnery
Aneta Martinek
+420 720 679 276
aneta.martinek@growjob.com
Organizátor konference
GrowJOB s.r.o.
Národní 32, Praha 1
IČ: 28310888, DIČ: CZ28310888